Tjedan prepun novosti iz Ubisofta

Tjedan prepun novosti iz Ubisofta

0

Od prvog egipatskog heroja do izmišljanja novog jezika, ali i odgađanja objave novog Assassin’s Creeda i Avatar: Frontiers of Pandora.

Prvi egipatski heroj, Medjay

For Honor radosno će 28. srpnja ugostiti Medjaya u Heathmoor. Neferkhinov cilj je vratiti relikviju narukvice skarabeja koja je ukradena od strane Vikinga Jarl Bolthorna, a koji je htio pomoću narukvice zadobiti neograničenu hranu i piće za svoje ljude, ali je umjesto toga na dom navukao prokletstvo. Medjay ima iskustva i znanja u prekidanju prokletstva, a uz to je i odličan ekipni, ali i individualni borac. Igrači će Medjaya moći kupiti 28. srpnja u paketu koji donosi ekskluzivni nakit, elitnu uniformu, sedmodnevni status šampiona i tri sanduka. Također, počevši od istog datuma, For Honor će imati besplatni tjedan na PlayStationu i PC-u pa će igračima omogućiti pristup standardnoj verziji igre. Osim kupnje pravim novcem, od 11. kolovoza igrači će Medjaya moći kupiti za 15000 Steela. For Honor je moguće zaigrati na Xbox One, Series X/S te PlayStation 4 i 5 platformama i PC-u.

Piše: Matija Ančić

Odgođen izlazak Assassin’s Creed Rifta i Avatar: Frontiers of Pandora

Assassin’s Creed Rift trebao bi biti nešto manji naslov od popularnih nastavaka franšize, a čija bi se radnja trebala odvijati u Bagdadu. Naime, Ubisoft je planirao ovaj naslov objaviti u veljači iduće godine, ali očigledno je da su naslov odlučili odgoditi za izlazak u svibnju ili lipnju 2023.

S druge strane, Avatar: Frontiers of Pandora planirani je izlazak imao u 2022. godini, no Ubisoft se izjasnio kako želi da ovaj naslov bude revolucionaran i visoko brendiran pa time odgađa njegov izlazak za (najranije) travanj 2023., ali čak spominju i 2024. godinu. Naime, novi Avatar najavljen je već 2017. godine, a prvi je trailer pušten u javnost 2021. godine. Moguće je reći i kako se Ubisoft preračunao jer su se proširili tračevi o izlasku videoigre u susret dolasku novoga filma u prosincu ove godine, a za što sada smatraju da je prerano.

Otkazani Ghost Recon battle royale i Splinter Cell VR

Odluka o svršetku razvoja Ghost Recon battle royala i Splinter Cell VR-a donesena je činjenicom da Ubisoft mora optimizirati svoje troškove u nadolazećoj godini s obzirom da imaju želju objaviti puno veće naslove u koje se ulaže mnogo. Ghost Recon Frontline najavljen je u listopadu 2021., a trebao je biti free-to-play battle royale na koji su igrači reagirali – negativno. Sama činjenica da je video najava imala više od četiri puta više dislikeova nego li likeova na YouTubeu ukazala je Ubisoftu da možda objava ovog naslova nije vrijedna trošenja. Osim toga, odaziv na Splinter Cell VR nije se proslavio koliko i najava za potpuni remake originalnog Splinter Cella koji je također bio najavljen prošle godine pa je Ubisoft ovim potezom možda napravio najispravniju stvar za svoju kompaniju.

Razvoj jezika Isu za Assassin’s Creed Valhallu

Antoine Henry, nekadašnji dizajner videoigara za Ubisoft Paris, 2011. godine započeo je svoje putovanje u svijet jezika kako bi u slobodno vrijeme pokušao kreirati vlastiti jezik. Ono čega nije bio svjestan jest da će 10 godina kasnije biti zaposlen kako bi izmislio potpuno novi jezik za antičku civilizaciju Assassin’s Creeda, a koja je postojala na Zemlji prije prvih ljudi. Prisjetimo li se kraja Assassin’s Creed II i Minervine poruke o katastrofi, ista je iskorištena kako bi nas upoznala s novom sagom – postojanjem plemena Isu. Isu su drevna i tehnologijski napredna civilizacija koja je na Zemlji živjela prije ljudi te su upravo oni kreirali ljude kako bi im bili robovi. Prvi spomen imena Isu pojavio se u nastavku Unity, a značenje imena inspirirano je Antičkim Egiptom, konkretnijim prijevodom „oni drevni“.

Henry je inspiraciju potražio u starim dokumentima i indo-europskom skupinom jezika počevši sa slaganjem fonema i zvukova koji su nalikovali nekim jezicima. Svakome je zvuku Henry dodao odgovarajući simbol, čime je stvorio i alfabet pa je na kraju domakao 1000 riječi koje su formirale novi jezik. Kako bi igrač bio zainteresiran za otkrivanje i dekodiranje jezika, Henry je koristio i neke sličnosti u jezicima da cijelu priču malo olakša. Također, otkrivanje poruka jedan je od glavnih zadataka tijekom igre, a osim u misijama jezik je moguće pronaći i napisanog, u soundtracku ili na zidovima. Ono najvažnije jest da postoji Rosetta Stone, set prevedenih tekstova koji mogu biti otključani putem Laylinog kompjutera.

Svoj izniman utisak Henry je ostavio pa je tako prema njemu napravljen i lingvist unutar same igre pod imenom Antony Henry, a iza sebe je ostavio i opus nastavnih materijala koji uključuju izgovor, slušanje, gramatiku i učenje vokabulara novoga jezika. Poruka koju je Henry definitivno ostavio je da nikad ne odustajemo od svojih interesa jer nikad ne znamo hoće li isti nekome u budućnosti zatrebati.