The Callisto Protocol i Dead Space ratuju na tržištu

The Callisto Protocol i Dead Space ratuju na tržištu

0

Reizdanje Dead Spacea po mnogima je najbolja igra izašla prošlog mjeseca s ozbiljnim ambicijama da konkurira čak i za igru godine. U svakom segmentu Dead Space nadmašio je svog izravnog konkurenta The Callisto Protocol, no tržišne brojke ipak idu u korist ove druge igre.

Podsjetimo, Dead Space i The Callisto Protocol u mnogočemu su vrlo slične igre. Osim što im gemaplay, radnja, atmosfera i ambijent prilično nalikuju, dijele i činjenicu da su obje igre radili isti ljudi. Programeri predvođeni Glenom Schofieldom najprije su daleke 2008. napravili originalni Dead Space, da bi se nedavno odmetnuli, osnovali Striking Distance Studios i izbacili svoje novo viđenje survival horora nazvano The Callisto Protocol. Istovremeno EA nalazi nove ljude koji rade na remakeu originalnog Dead Spacea po sistemu kadar-po-kadar tako da na tržište u razmaku od mjesec dana izlaze dvije igre praktički istih autora.

Premda je Dead Space kod prublike prošao daleko bolje, usporedbe po prvom tjednu prodaje idu u korist The Callisto Protocola. Više je razloga za to. TCP je u početku prodaje bio nešto jeftiniji (premda npr. na Steamu trenutno obje igre drže istu cijenu). Pored toga, TCP dostupan je i vlasnicima starijih konzola, dok je DS namijenjen isključivo najnovijoj generaciji konzola. Uz sve to u obzir treba uzeti i činjenicu da je TCP izašao u onom udarnom predbožićnom terminu, a DS u manje atraktivnom siječnju.

S obzirom da je Dead Space ipak kvalitetnija i stabilnija igra, vani je tek tjedan dana, a jučer se pojavila i zakrpa koja ga čini dostupnim i korisnicima Steam Decka, za očekivati je da će se tržišne brojke s vremenom okretati na drugu stranu.