Gaming na mobilnim uređajima danas okuplja fantastične brojke igrača te stvara i ogromne prihode svojim developerima i izdavačima. Najnovija studija za 2022, godinu koju je danas objavio Finbold najbolje nam ilustrira o kakvom se tržištu radi.
Prema izvještaju, igra koja je najviše preuzimana u prošloj godini bio je trkaći naslov Subway Surfers, koji je na Android i iOS uređajima ostvario 304 milijuna downloada, dok se na drugom mjestu nalazi Stumble Guys, battle royale multiplayer igra za 32 igrača, s 254 milijuna preuzimanja, a na trećem je Roblox, koji je 2022. godine bio preuziman 208 milijuna puta. Na četvrtom mjestu je Candy Crush Saga sa 138 milijuna preuzimanja, dok se u top 5 ugurao i Race Master 3D, kojeg su gameri preuzeli 128 milijuna puta.
Značajni broj preuzimanja u prošloj su godini ostvarili 8 Ball Pool (120 milijuna), FIFA Mobile (111 milijuna), Merge & Fight (110 milijuna), Garena Free Fire (109 milijuna) i Bridge Race (107 milijuna).
Što se tiče igara koje su najviše prihodovale u protekloj godini, tu je situacija malo drugačija. Na prvom mjestu je Honor of Kings, koji je ponajviše zahvaljujući ogromnoj popularnosti u Kini prihodovao čak 2,22 milijarde dolara, dok je na drugom mjestu PUBG Mobile sa zaradom od 1,72 milijarde dolara, a na trećem Genshin Impact s 1,56 milijardi dolara prihoda. Na četvrto je mjesto globalnog poretka po prihodima zasjela igra Candy Crush Saga s 1,02 milijarde dolara, a na peto Roblox s 861,86 milijuna dolara.
Također ćemo spomenuti da se iza njih u top 10 nalaze Coin Master (820,73 milijuna), Romance of the Three Kingdoms (712,92 milijuna), Pokemon GO (703,74 milijuna), Fantasy Westward Journey (601,01 milijuna) i Monster Strike (589,92 milijuna).
Mnoge od tiha igara su “besplatne”, odnosno “free to play”, a njihovi vlasnici lovu najčešće zarađuju na prodaji “kozmetike”, odnosno skinova likova, odjeće, oružja, opreme i sličnih stvari koje vam ne daju prednost u igri već vam služe samo da možete pokazivati raskoš svojeg bogatstva na serverima. Možemo reći da se danas najbolje prodaje ego.