Poznati dobitnici PC kućišta u nagradnom natječaju za najbolje mini recenzije igara

0

U nagradnom natječaju PC Playa i Vidija, na kojem su se mogla osvojiti odlična gaming kućišta, među kojima je i Antec NX360 odabrali smo pobjednike koji su nam poslali svoje mini recenzije igara koje su zadnje igrali ili koje su ih posebno oduševile (ili razočarale).

Naš stručni žiri je na kraju odabrao 9 dobitnika, čija imena i čitave recenzije možete pročitati ovdje.

Filip Šimunjak
World of Tanks je poput onog starog prijatelja koji uvijek zaboravi platiti piće, ili bivše toksične djevojke koja vas nikada zapravo nije voljela, ali se svejedno uvijek nekako nađete razmišljajući o njoj. Pay-to-win? Blago rečeno; ništa bolje nego nakon osam sati posla doći doma, sjesti navečer pred računalo malo zagrijati, a zatim poginuti u roku dvije minute jer vas neki klinac skriven gađa premium municijom iz svog premium tenka s druge strane mape. Igra predstavlja sve najgore u svijetu suvremenog gejminga, od monetizacije i mikrotransakcija pa sve do nekoliko različitih kategorija premium passa i in-game valuta, no upravo zato uživate u svakom frustrirajućem trenutku! Svaka je pobjeda mali osobni trijumf nad sustavom, a svaki poraz podsjetnik da je sustav ipak jači. Igram ovu igru od 1. lipnja 2015., nerviram se na nju od 2. lipnja iste godine, pobrisao sam je i vratio više desetaka puta, ne bih apsolutno nikome preporučio da ju danas instalira i krene od nule, a svejedno je najbolja igra koju sam ikad igrao.
Ocjena 9/10!

Toni Tomac
Moja ultrakratka recenzija odnosi se na Ghost of Tsushima igru koju sam odigrao na PS5.
1. priča odlična, drži te u igri do kraja, filmski nastrojena.
2. grafika jedna od najboljih u svijetu igara, tu se nema što dodati.
3. combat vrhunski, samo pomalo repetativan, što znači da su mogli poraditi više na stealthu. Dobro je što ima različitih stavova borbe, ovisno o protivniku. To diže combat na višu razinu.
4. soundesign i ambijent je očekivano japanski, također jedan od razloga što te “drži” u igri.
5. odlične sporedne misije, što produžuje samu igru.
I to je to. Igru bih preporučio svakome tko voli igrati u trećem licu, borbu, odličan story i grafiku. Osobno je meni najbolja igra koju sam ikada igrao, uz bok stoji RDR2 🙂
Ocjena 9/10 (jer čekam “dvojku” pa da mogu dati 10/10)

Gino Kosanović
Moja igra je COD Modern Warfare 2. Igra je odlična i realistična. Obožavam pokrete kao da su u stvarnom svijetu. Puške su dobre, ali većinu njih lose jer su maknuli dobre nišane. Preporučio bih je drugima jer je jako dobra za vježbanje ciljanja i igre sa dobrim igračima.
Ocijenio bih je 8 od 10.

Filip Svetličić
Apex Legends je besplatna battle royale pucačina igra koju je razvio Respawn Entertainment i objavio Electronic Arts. Igra je izašla u veljači 2019. godine za PlayStation 4, Windows i Xbox One, a kasnije i za Nintendo Switch i PlayStation 5/Xbox Series X/S.Apex Legends je igra koja se vrti oko timske igre. Svaki tim se sastoji od tri igrača, a svaki igrač ima svoju jedinstvenu legendu s posebnim sposobnostima. Timska suradnja je ključna za uspjeh u igri. Igra je vrlo dinamična. Borbe su česte i uzbudljive, a igra je puna nepredviđenih događaja. Grafika je odlična. Igra izgleda vrlo realistično i atraktivno. Ako nemate prijatelje s kojima volite igrati, može biti teško pronaći tim za igru. Igra može biti vrlo frustrirajuća, pogotovo ako gubite. Preporučio bih svima koji vole battle royale igre i timsku igru. Igra je vrlo dinamična i zabavna, a ima i odličnu grafiku. Osim toga, igra je besplatna, što je svakako plus. Igra je relativno jednostavna za naučiti, pa je idealna za početnike koji se žele okušati u battle royale žanru. Ima puno dubine, pa ima sadržaja za sve igrače, bez obzira na njihovo iskustvo. Dizajnirana za timsku igru, pa je idealna za igranje s prijateljima. Ako tražite novu battle royale igru koju ćete isprobati, Apex Legends je definitivno vrijedan razmatranja.
Ocjena: 8/10

Petra Jaković
The Sims 4 koji već duži niz godina, ali i u posljednje vrijeme igram oduševljava me svojom kreativnom slobodom i mogućnostima stvaranja jedinstvenih životnih priča i domova. Sustav izgradnje i prilagodbe domova je vrhunski, no razočarava me nedostatak realističnosti u dizajnu simova, nedovoljna varijacija izraza lica za različite emocije i pomalo zastarjeli izgled igre. Unatoč tim manama, preporučujem je ljubiteljima simulacija života kreativnih igara, ocjenjujući je sa 7 od 10, s naglaskom na prostoru za poboljšanja u dizajnu likova.

Tomislav Žunić
Pa ono, šta reći, nije najnovije ali ni staro, a meni (i mnogima vjerujem) drago jako. Witcher 3: Wild Hunt. Oduševljen sam koliko je realna, razrađena, ispolirana, ma sve, s nekoliko vrsta završetaka. Preporuka drugima s slabijim konfiguracijama jer je odlično optimizirana

Tomislav Piškorić
Moj mali osvrt na sezonu 18 Apex Legends. Ono što me najviše oduševilo u novoj sezoni 18 je dugo iščekivana reinkarnacija lika Revenant u stilu 2.0. Revenant sada ima novu pasivnu sposobnost “Assassin’s Instinct”, koja mu omogućuje da vidi neprijatelje u blizini s niskim zdravljem, te taktičku sposobnost “Shadow Pounce” za brze skokove prema naprijed. Njegova ultimativna sposobnost “Forged Shadows” stvara zaštitni omotač oko njega. Narativa doživljava značajne promjene s serijaliziranim narativnim lukom pod nazivom “Kill Code”, doprinoseći širem pričljivom okviru igre. Također me oduševilo što je razvojni tim napokon balansirao promjene kod oružja, uključujući prepravak Charged Riflea i prilagodbe oružja poput Hemlocka, R99 i SMG-ova.
Ono što mi se ne sviđa je promjena kod rangiranja. Igra sa tom promjenom djeluje dosta sporije i teže za napredak u rankovima, ali mislim da razvojni tim ide u dobrom smjeru balansa igrača različitih sposobnosti. Preporuka za povratak u Apex Legends 7/10.

Karlo Švacov
Ovim putem bi Vam htio napisati ultrakratku recenziju igrice koju sam zadnje igrao, tj. točnije zadnjih 19 godina. Radi se o World of Warcraftu, točnije o njihovoj trenutnoj i uskoro “staroj” ekspanziji Dragonflight. World of Warcraft: Dragonflight oduševljava nevjerojatnim svijetom zmajeva i uzbudljivim borbama. Vizualno impresivna, s dubokom pričom i uzbudljivim gameplayem, igra pruža fantastično iskustvo ljubiteljima RPG-a. Preporučujem je svima željnima epskih avantura. Ocjena: 9/10.

Tomislav Rakuljić
Outer Wilds je igra koju je teško opisati i recenzirati bez da se nekome tko ju želi probati pokvari iskustvo i osjećaj koji igra donosi. Jedna od posebnih stvari koju je Outer Wilds fantastično dočarao je svemir i cjelokupna atmosfera koju svemir sa sobom nosi. Onog trenutka kada se nalaziš u svemiru i kada prvi puta odlučiš izaći van broda je nezaboravno iskustvo prožeto strahom i uzbuđenosti koju hladni i mračan svemir donosi. Budiš se ne znajući gdje si ni što si, samo znaš jednu stvar, a to je da želiš istražiti svemir i sresti druge astronaute koji su već otišli na putovanja. I tako prođe prvih 22 minute, paf budiš se ne znajući gdje si ni što si, samo znaš jednu stvar, a to je da želiš upoznati svemir i popričati sa svojim prijateljima. Ocjena 10/10

PC Play se zahvaljuje svima na sudjelovanju, a dobitnicima čestitamo!