Aimbot kojeg je nemoguće otkriti

Aimbot kojeg je nemoguće otkriti

0

Robotičar, Kamal Carter, uspio je napraviti fizički aimbot koji je u stanju nadmašiti profiće u gađanju. Na svu sreću, robot je bio toliko napredan da je u konačnici zaustavio samog sebe.

Piše: Robert Barbir

Za one koji ne znaju, Aimbot je softver koji se koristi za varanje u pucačinama. Omogućava vam automatsko ciljanje, najčešće u glavu neprijatelja, i pucanje. Osobno sam mnogo puta bio žrtva aimbota, a ako ste igrali mnogo Counter Strikea ili Call of Dutyja vjerojatno ste bili i vi. Radi se o jako frustrirajućem momentu koji užasno kvari doživljaj igranja. Na sreću, programeri su razvili različite Anti Cheat software koji više manje uspješno rješavaju problem s hackerima. No jeste li se ikada pitali, što ako bi napravili 100% fizički aimbot ? Mladi i entuzijastični industrijski robotičar, Kamal Carter, pitao se upravo to.

Kao što možete vidjeti na slici gore, Carter je dizajnirao neku vrstu kolica s 4 para kotača koji omogućavaju slobodno micanje miša po podlozi. Stvari funkcioniraju na sljedeći način. Za početak imate računalo na kojem igrate igru. Radi se o kompletno čistom računalu koje ne vrti nikakve čudne programe. To računalo za vrijeme igranja šalje live stream igre na drugo, možemo reći, prljavo računalo. To računalo zatim koristi AI program koji analizira svaku sličicu kako bi ustvrdilo gdje se na ekranu nalazi neprijatelj. Nakon što AI odradi analizu, šalje niz ulaznih informacija na kolica, točnije elektromotore. Oni se zatim okreću i pomiču miš.

Carter je dva mjeseca radio na svom fizičkom aimbotu, podešavajući softver i hardver. Prosječni igrač može očekivati rezultat Aim Lab-a od 40-50.000, dok profesionalni FPS igrači postižu rezultate u rasponu od 80-90.000. Carter je s robotom uspio postići visoku ocjenu Aim Laba od 118.494. Na svu sreću, ne morate se brinuti da ćete vidjeti ovakav aimbot u svom sljedećem CS:GO meču. Kao dodatna utjeha, ne samo da je Kamalov aimbot ograničen na Aimlab trener, screenshot analiza vjerojatno je prespora da bi bila učinkovita u igri s brzim tempom. U konačnici, mali robot je toliko jako rokao dok jedan od njegovih motora nije otkazao. Riječima Kamala: „U ovoj borbi između robota i ljudi, ljudi su na kraju pobijedili“.