Pogledajte kako izgleda DOOM: The Dark Ages s Nvidijinim tehnologijama za ray tracing i DLSS 4

Pogledajte kako izgleda DOOM: The Dark Ages s Nvidijinim tehnologijama za ray tracing i DLSS 4

0

Nvidia je objavila video u kojem možete vidjeti kako najnovija puicačina DOOM: The Dark Ages radi na PC-ju opremljenom najnovijim grafičkim karticama iz serije RTX 50.

Razvijen na potpuno novom idTech8 engineu, DOOM: The Dark Ages izvorno radi u ray traced modu, renderirajući impresivnije i spektakularnije scene koje sadrže potpuno dinamičko osvjetljenje s Ray-Traced Global Illumination i Ray-Traced Reflections.

Globalna rasvjeta s ray tracingom simulira rasvjetu iz stvarnog svijeta kako bi prirodno osvijetlila i zatamnila detalje te omogućuje promjene osvjetljenja u stvarnom vremenu na temelju svojstava svjetlosti koju bacaju svi izvori svjetlosti i dinamički elementi, poput oružja igrača i neprijatelja.

S druge strane, refleksije dobivene tay tracingom poboljšavaju prikladno reflektirajuće površine, omogućujući im da zrcale svoju okolinu ili da budu prirodnije zasjenjene i osvijetljene, povećavajući kvalitetu slike.

Igrači s GeForce RTX-om koji podižu postavke igre DOOM: The Dark Ages na maksimum mogu omogućiti NVIDIA DLSS-u da osigura najbrži broj sličica u sekundi u svakoj rezoluciji.

Najnovija DLSS inovacija, Multi Frame Generation, generira tri dodatna kadra po tradicionalnom kadru, značajno umnožavajući performanse, za najbrže moguće igranje na najvišim rezolucijama i razinama detalja.

U igri DOOM: The Dark Ages, u kombinaciji s DLSS Super Resolution, DLSS 4 s Multi Frame Generation ubrzava performanse u prosjeku 4 puta pri 4K na Ultra Presetu.

Ovo ogromno pojačanje omogućuje vlasnicima GeForce RTX 5090 da iskuse DOOM: The Dark Ages s preko 320 sličica u sekundi, igračima GeForce RTX 5080 s preko 240 FPS, korisnicima GeForce RTX 5070 Ti s preko 210 FPS, a vlasnicima GeForce RTX 5070 s preko 170 FPS.