Korejski izdavač WEMADE MAX i developer MADNGINE najavljuju potpuno novi akcijski RPG otvorenog svijeta Project TAL, koji stiže na PC, PS5 i XSX platforme 2027. godine.
Project TAL akcijska RPG igra za jednog igrača koja reinterpretira tradicionalne korejske maske Tal, kao i mitologiju i folklor koji ih okružuje, u epski i duboko impresivan fantastični otvoreni svijet koji igrači mogu istražiti.
Najavni trailer prikazuje žestoku i brzu borbu u igri, u kojoj igrači mogu skakati na ogromna čudovišta kako bi izveli snažne napade, iskoristili slabe točke neprijatelja te izvodili taktičke protunapade i kombinacije vještina kako bi držali neprijatelje na distanci.
Međutim, igrači se neće boriti sami. Trailer također ističe jednu od glavnih značajki Project TAL-a, prepoznatljiv sustav pratitelja koji dinamički reagira na igračev stil borbe i okruženje.
Svaki NPC lik pratitelja ima jedinstvene sposobnosti, osobnosti i borbene uloge, od obrane i podrške do borbe prsa u prsa, borbe na daljinu i magije.
Igrači će u Projectu TAL doživjeti trenutke besprijekorne suradnje, poput hvatanja padajućeg pratitelja usred bitke ili gledanja kako pratitelj postavlja magičnu barijeru kako bi odbio neprijateljske napade.

Project TAL je AAA akcijsko-RPG igra za jednog igrača koja reinterpretira tradicionalne korejske maske Tal, kao i mitologiju i folklor koji ih okružuje, u epski i duboko impresivan fantastični otvoreni svijet koji igrači mogu istražiti.
Najavni trailer prikazuje filmsku i brzu borbu u igri, u kojoj igrači mogu skakati na ogromna čudovišta kako bi izveli snažne napade, iskoristili slabe točke neprijatelja te izvodili taktičke protunapade i kombinacije vještina kako bi držali neprijatelje na distanci.
Međutim, igrači se neće boriti sami. Trailer također ističe jednu od glavnih značajki Project TAL -a – prepoznatljiv sustav pratitelja koji dinamički reagira na igračev stil borbe i okruženje.

Svaki NPC lik pratitelja ima jedinstvene sposobnosti, osobnosti i borbene uloge, od obrane i podrške do borbe prsa u prsa, borbe na daljinu i magije. Igrači će u Projektu TAL doživjeti trenutke besprijekorne suradnje, poput hvatanja padajućeg pratitelja usred bitke ili gledanja kako pratitelj postavlja magičnu barijeru kako bi odbio neprijateljske napade.
Od ostalih značajki tu su sustav iskorištavanja slabosti koji igračima omogućuje ciljanje slabih točaka neprijatelja i promjenu tijeka bitke te taktički protunapadi i kombinacije vještina izvođeni uz suputnike u brzoj borbi.

“Project TAL kombinira emocionalno rezonantnu priču o iscjeljivanju ranjenog svijeta s uzbudljivom borbom klasične akcijske RPG igre”, rekao je Sohn Myun-seok, izvršni direktor WEMADE Maxa.




























