Square Enix je prikazao gameplay trailer za nadolazeći RPG za PS5, Final Fantasy XVI kao dio PlayStation State of Play 2022. Točan datum izlaska nije određen, ali je najavljeno da bi igra trebala izaći u ljeto 2023. godine.
Piše: Iva Ledinščak
Razlog zašto nije bilo puno vijesti o FFXVI je taj što su na razvoj utjecale komplikacije uzrokovane Covidom-19. Tim je bio razdvojen radeći na daljinu, dok je igra već bila u fazi dotjerivanja i sređivanja detalja.
FFXVI je najavljen za PS5 još 16. rujna 2020. kao sljedeći naslov u serijalu Final Fantasy igara. Ovaj novi trailer prikazuje mračni, grubi fantasy svijet s borbom u stvarnom vremenu. Producent FFXVI Naoki Yoshida je namjerno prikazao stvarnu snimku igre umjesto renderirane. Bivši pisac Kotaku Jason Schrier, naveo je da je FFXVI bio u razvoju najmanje četiri godine prije prve objave.
Službena web stranica pokrenuta je mjesec dana kasnije, prikazujući više informacija o pozadinskom loreu igre. FFXVI se odvija u fantastičnom svijetu Valisthee, gdje je prosperitet zajamčen blistavim čarobnim planinama zvanim Mothercrystals. Supermoćni ljudi zvani “Dominanti” mogu kontrolirati smrtonosna čudovišta, Eikons. Zasad su nam poznata samo tri glavna lika u FFXVI. Clive i Joshua Rosfield su braća iz plemićke obitelji Dominanta, dok je Jill Warrick posvojila njihova obitelj kako bi prekinula sukob između zaraćenih naroda.
Čini se da se borba u FFXVI događa u stvarnom vremenu i uključuje borbu protiv poznatih divovskih stvorenja iz serije Final Fantasy, kao što su Odin, Bahamut i Ifrit. Vjerojatno. Riječ je o “Eikonima” koji su bili spomenuti u službenim materijalima prije objave trailera 2. lipnja.
U srpnju prošle godine, Yoshida je krenuo u prijenos uživo i izjavio da igra daje prednost engleskoj lokalizaciji i da će biti snimljena na britanskom engleskom.
U traileru dobivamo novi pogled na borbu u igri, koja sadrži neke jedinstvene borbe s bossovima u kojima će health bar biti prikazan na vrhu zaslona. Borba tijekom cijelog igranja izgleda prilično flashy, s mnogo spinova, vatre i još mnogo toga. U donjem desnom kutu nalazi se svojevrsni „kotač“ oružja koji će igrač vjerojatno moći prilagoditi, zajedno s objektima, akcijom skoka, napada i nizom čarobnih napada za korištenje. Nadamo se da ćemo uskoro saznati više o svemu ovome!