Activision je započeo zapošljavati developere koji će popularni besplatni battle royale naslov Warzone dovesti na mobilne platforme.
Izdavač igara Activision na Twitteru je objavio da zapošljava ljude koji će omogućiti da Call of Duty: Warzone stigne na mobilne platforme. Ovo nije prvi puta da Activision dovodi jedan CoD naslov na mobitele, jer je 2019. godine u suradnji s kineskim partnerima iz tvrtki TiMi Studio Group i Tencent Games lansirao COD: Mobile, koji je u samo godinu dana imao više od 270 milijuna preuzimanja i generirao zaradu veću od 480 milijuna dolara.
Kada bi se nova igra trebala naći na tržištu još nije poznato, no mobilni Warzone se već nalazi na listi igara u PlayTest Cloudu, testnoj platformi za mobilne igre.
Kao i u slučaju drugih hit igara koje su s PC-a stigle na mobilne platforme poput PUBG Mobilea i COD Mobilea, za očekivati je da gameplay bude puno brži i jednostavniji, a kako bi nova besplatna igra mogla zarađivati lovu, Activision će se pobrinuti da u nju ubaci hrpe kozmetičkih dodataka na koje igrače vole trošiti prave novce.