Kako se bliži izlazak Capcomove akcijske RPG igre Dragon’s Dogma 2 koja bi 22. ožujka 2024. trebala stići na PS5, PC i Xbox Series X/S platforme, tako nam se otkrivaju neki novi detalji o nasljedniku kultnog klasika Dragon’s Dogma, izdanog 2012. godine.
Ekipa američkog IGN-a je otišla u Japan i dobila priliku zaigrati Dragon’s Dogma II punih 10 sati, nakon čega su objavili video gameplaya u trajanju od 18 minuta, u kojem možete vidjeti kako je igrati s Fighterom i Thiefom, te saznati neke nove detalje o Warrioru i Sorcereru.
Kako se čini, grupa vaših ratnika različitih profesija i vještina koju vodite Dragon’s Dogma II svijetom, prilično je zanimljiva i sposobna za različite vrste borbe protiv šarolikih neprijatelja, a umjetna inteligencija kojom se Capcom hvalio u prvim najavama funkcionira prilično dobro na likovima iz vaše družine koji su prilično svjesni prostora i situacija u kojima se nalaze, ali kada se borite protiv “malo” većih boss čudovišta veličine trokatnica ili većih, nećete primijetiti da je ekipa jako pametna.
I dalje će sve ovisiti o vama i tehnikama koje morate izvesti da biste ih pobijedili, i to više puta, jer gadovi ne padaju tako lako, a njihovo ubijanje je glavna stvar koja će vam podizati levele.
Drugim riječima, primjetno je da vaši pomagači dobro odgovaraju na vaše akcije u borbama, ali da će AI puno brže i lakše razvaljivati gamad bez da se vi dobro ne preznojite, to očito baš i nije tako.
Druga stvar koju je Capcom isticao je napredna fizika. To se također baš ne vidi previše, jer trčanje, skakanje, pentranje i vitlanje oružjem izgledaju isto kao i u drugim današnjim akcijskim igrama, a ni neprijatelji baš nemaju neki realistični fizikalni model kretnji i napada.
Time ne želimo reći da igra ne izgleda i ne djeluje dobro, ali moramo priznati da smo od nje očekivali mrvicu više u tehnološkom smislu, obzirom na najave developera.
Naravno, ovo je naše mišljenje na “prvu loptu”, a prave dojmove možete očekivati tek kad i sami zaigramo Dragon’s Dogma II i objavimo vam recenziju.