Jedna od najiščekivanijih pucačkih igara ove godine dolazi od poljskog studija The Astronauts, koji užurbano dovršava posao na naslovu Witchfire.
Do sada smo već imali prilike vidjeti kako izgleda igra i kakav joj je gameplay, a sada nam dizajner Karol Krok govori i pokazuje kako će funkcionirati čarolije (spellovi) uz čiju pomoć će tamanjenje opakih čudovišta biti značajno lakše i naravno zabavnije.
Igra koju nazivaju “mračnim fantasyem” je roguelite pucačina razvijena od strane hit naslova kao što su Painkiller, Bulletstorm i The Vanishing of Ethan Carter.
Priča igre je jednostavna. Očajnički tražeći priliku za trijumf u smrtonosnom ratu protiv vještica, crkva koristi zabranjenu pogansku magiju da svojevoljne grešnike pretvori u besmrtne lovce na vještice.
Naoružani moćnim čarolijama i zastrašujućim vatrenim oružjem koje su izradili najbolji vatikanski čarobnjaci, trebat ćete pronaći zloglasnu vješticu Crnog mora, uništiti fantomsku vojsku koja je štiti i vratiti misteriozni artefakt koji konačno može preokrenuti tijek rata.
Autori naglašavaju da Witchfire koristi tehnologiju fotogrametrije za postizanje zadivljujućih vizualnih prikaza i tmurnog, imerzivnog mračnog svijeta fantazije.
Datum izlaska igre još nije preciziran, ali bi se trebala pojaviti tijekom ove godine. Zasad je samo potvrđeno da će izaći PC inačica na Epic Games Storeu, dok nije poznato hoće li “astronauti” raditi i verzije za konzole.