Developerski studio bivšeg Blizzardovog 3D umjetnika Wei Wanga, razvija SF RPG pucačku igru s fenomenalnim grafičkim ugođajem koja će vas povesti u pokušaj spašavanja čovječanstva od misteriozne kozmičke energije.
Igra za koju Wang i društvo iz šangajskog studija Imagendary Studios ne otkrivaju previše detalja, niti govore išta o tome za koje je platforme rade (pretpostavljamo PS5, XSX i PC), proteže se milijardama godina kroz zbivanja u takozvanom “transmedisjkom univerzumu”, gdje je misteriozna energija pod nazivom Astropulse, zaprijetila Zemlji, ali i čitavom poznatom svemiru.
Astropulse je stigao na Zemlju s meteoritima prije 250 milijuna godina i drastično je izmijenio biološku evoluciju našeg planeta, što je na kraju rezultiralo velikom globalnom katastrofom koja je preoblikovala ljudsku civilizaciju.
U tom mračnom svijetu pojavile su se nove inteligentne vrste i civilizacije koje se bore protiv tajanstvenih bića, a igrač će se naći u ulozi borca koji će u društvu svojih istomišljenika krenuti u misiju s ciljem oslobođenja čovječanstva od kozmičke energije koja prijeti potpunim istrebljenjem svih postojećih vrsta.
U prvom najavnom traileru Imagendary Studios ne pokazuje niti jedan elemenat gameplaya, ali navodi da se radi o pucačini iz prvog lica s elementima RPG-a.
Po nama bi to mogao biti nekakav roguelike FPS u kojem će borbe biti jako teške i iscrpljujuće, dok će prisutnost suboraca omogućiti veći taktički pristup gameplayu.
Igra se radi u Unreal Engineu 5, a iz prvog trailera se lijepo vidi koliko je vizualni identitet važan element igre Wangu, jer su sve scene u njemu i više nego spektakularne. Nadamo se samo da Wang neće sve karte baciti na vizure, već će se potruditi da i gameplay bude spektakularan.
Za sada još nije poznato kada bi igra trebala izaći, ali Imagendary kaže da će tijekom razvoja objavljivati nove detalje i video trailere, a u planu im je i izdavanje stripova i grafičkih novela koje bi nas trebale pripremiti na epski svijet koji ćemo u skoroj budućnosti trebati poharati.