Južnokorejski developer NCsoft, poznat po MMORPG-ovima Lineage i Guild Wars, tijekom ove godine izdati će igru za PS5 koja se razvija pod kodnim imenom Project M.
Osim što se radi o pucačini s elementima avanture i RPG-a, igra će biti i demonstracija moći Epicovog Unreal Enginea i AI alata koji se koriste u njezinoj izradi.
U igri ćemo se naći u ulozi čovjeka kojem je u restoranu ubijena žena misterioznom eksplozivnom kockom, a on ostaje sam s kćerkicom i dvoji između toga da se osveti ubojicama ili da ne poduzima ništa već se posveti brizi za malu.
Dakako, obzirom da se radi o pucačkoj igri, jasno je da gameplay neće proteći bez žestoke borbe i totalnog razvaljivanja, tako da se ne morate plašiti pacifističkog pristupa.
Dok se o samoj priči igre zasad još ne zna previše osim navedenog, NCSOFT i Epic se hvale sposobnostima AI alata, pa je primjerice likove i glasove junaka u ovom traileru napravila umjetna inteligencija temeljem tekstualnih uputa AI-ju, dok su facijalni izrazi također plod umjetne inteligencije koja je glasove pretvarala u animirane izraze, a i čitav okoliš je izrađen stvaranjem hiperrealističnih vizura koje je AI kreirao u kombinaciji s developerskim timom.
Na prošlogodišnjem GDC sajmu, direktor NCsofta Kim Taek-Jin, vodio je gledatelje kroz prvi prvi trailer igre u digitalnom obliku, što znači da je i njega napravila umjetne inteligencija uz pomoć NCsoftovih vlastitih, ali i Epicovih AI alata.
Digitalni ljudski glas u najavi generiran je pomoću tvrtkine AI tehnologije sinteze teksta u govor (TTS), koja se Koristi za prevođenje tekstualnih informacija u prirodni ljudski govor koji odražava glas, govorni naglasak i emocije određene osobe.
Digitalni izraz ljudskog lica i sinkronizacija usana generirani su uz pomoć tehnologije glas-u-lice, koja se temelji na umjetnoj inteligenciji i automatski proizvodi animaciju lica, koja odgovara zadanom tekstu ili glasu.
NCsoft kaže da se svijet Projecta M sastoji od ‘informacijskih čestica’, a igrači mogu simulirati vrijeme i prostor, dok je temeljni način igranja osmišljen da proširi i promijeni priču s informacijama koje igrač dobiva tijekom igre.
Zasad nemamo ništa protiv da igre radi umjetna inteligencija, samo ne bismo htjeli doživjeti da ih igraju gameri koji su također umjetno generirani.